Peppad

Hej på er. Idag ska jag verkligen ägna tid åt bloggen. Svara på era kommentarer & göra massa mode-inlägg. Och även visa vad jag har fått i födelsedags present! Shit, har ju inte gjort det än. Oj då.. Men igår va vi på rally hela dagen lång. Gissa om jag blev bränd i ansiktet då eller? Öhm.. JA! Det blev vi alla. Hade lite ont när jag skulle lägga mig igår med älsklingen. Men äsch, det gick ändå. Förhoppningsvis så blir jag brun och fin där sen?
STOCKHOLM PÅ TORSDAG. Lite små förderedelser skall göras imorgon. Då min madrass till min stora säng kommer. GREAT!


Ja ni ser ju.. Shit, orka? Det känns som att köpa nytt puder är inget altenativ längre!
(Jag har typ nyss duschat - därav inget smink & det otroligt konsiga håret?)


Nu ni, ska Stockolmsborn'a passa sig.. FÖR DEJEFÔLK IS SOON IN TOWN! Mohahah

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: