Har man liiite tråkigt så har man?

Dagens humör: Avslappnat, bra helt enkelt!
Dagens mående: Det är fin fint. 
Dagens borde: Inte ha ätit chipsen förut...
Dagens frisyr: Konstigt, inflätat.  
Dagens klädsel: Mjukisdrallor & fleceejacka.
Dagens accesoarer: Ooooooh. Mitt hjärthalsband som jag fick av Älsklingen.
Dagens smink: Nej det sket vi i idag. Om inte den rödasolbrännan gills?
Dagens parfym: Någon utav de små miniparfymerna.
Dagens bästa: Att det är helg. Och att en ny otroligt bra vecka kommer!
Dagens sämsta: Min badhair day..
Dagens köp: Inget? Löste in mina vinstlotter mot pengar.
Dagens sysselsättning:  Datorn, sova, mat = livet?
Dagens låt: Kevin Rudolf feat. Birdman, Jay Sean, & Lil Wayne - I Made It
Dagens planer: Förbereda inför Stockholm.
Dagens materiella vill ha: KLÄDER. Ibland undrar jag om jag är en shoppaholic?
Dagens längtan: Efter galen shopping och min galna älskling. Haha
Dagens saknad: Säger samma..
Dagens fundering: Jag funderar över hur jag ska svara denna fråga.. Gud, va bra svaret blev!
Dagens beroende: Ramlösa, i would guess?
Dagens roligaste: Älsklingens kommentar igår..

KOMMENTARER


Min nya blogg är: metrobloggen.se/elinjosefina

2010-04-25 // 17:35:34

sv; jo i sommar ska jag vara med mina kompisar, shoppa, bada, äta glass:) åka till stockholm typ 3 gånger (och gröna lund såklart). och till göteborg typ 2 gånger. haha :) juste , jag ska konfirmera mig också :D

vad ska du göra i sommar då? ;)

2010-04-25 // 17:39:13
PHOTOS BY NATALIA. http://nataliasoder.blogg.se/

sv: hehe skönt :D

2010-04-25 // 17:54:55

Sv: Jotack det är bra :) själv då?

Ja, det var min frisör som valde ut vilket jag skulle ha så det är bra :)

2010-04-25 // 17:59:22

sv: Det har jag redan gjort ;)

2010-04-25 // 18:07:46

okej :D

Det är kalas bra! sj?

2010-04-25 // 22:53:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: