mellanmål

tjoho! var iväg och handlade lite gott tills imorgon då vi har nationella prov i svenska. så datorn, redbull sockfri (unnar mig det, de är ju fredag imorgon!) och naturgodis alltså nötter. så allt är fixat!

imorgon blir det en tur till Ikea och tar en vilodag från gymmet. har kört på sen i söndags så nu får jag ta en dags vila! annars under helgen så ska jag jobba lördag och söndag morgon. så på söndag ska jag prova studenklänning med.mössa och troligtvis frisyr också för stt kolla så allt ser bra ut! ska bli roligt. äntligen är balklänningen hemma iallafall.

annars idag så ska jag iväg och träna - armarna ska få känna sig trötta idag. så sitter och drar i mig kaffe med grädde och en shake! sen hem fixa så allt är klart inför helgen.


Ha en fortsatt bra dag! kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: