Årsresumé av 2010!

Januari

Sminkade mig i alltför ljusa läppar och ljust puder! Herregud. Undra om det va slutet på min lilla fjortis-period. Den går vi alla igenom! haha.

Februari

Tog några fotbad. Men nu andvänds den inte ens. Kanske skulle dra fram den? Sååå himla underbart. Det är fotmassage i den.

Mars

Åkte på skidsemester till Säfsen över dagen och många härliga skratt blev det! Kommer ni ihåg? (Familjen)

April

Var till Stockholm med hela 9an. På studieresa igentligen, men det blev massor av shopping efteråt. Fyllde även 16 år den 20e!

Maj

Vi fick kattungar. Det kanske ni kommer ihåg? 2/3 dog. Men en, Lycke, klarade sig och bor i dag hos Elin & Johan, min pojkväns syster!

Juni

I Juni, gick jag ur 9an. Piercade även naveln. Badade massor, åkte mycket båt. Och det var sommar helt enkelt!

Juli

Som sagt, många härliga sommardagar. Började jobba på kyrkan som sommarjobb. Tjänade fett med stålar, haha! Och kände att livet var på sin topp just då.

Augusti

Då började jag ettan på gymnasiet och kom in på omvårdnadsprogramet. Allt värka fortsätta uppåt. Jag & Evve åkte till Göteborg på en stor shoppingtur. Köpte också min kompakta kamera, Samsung PL100. Packade också resväskan..

September

Lämnade Sverige en vecka, för lite värme och bad! God mat & dryck, bränna och även plugg & shopping. Så skönt att släppa kylan där hemma. Men det var många efterlängtade saker som väntade också. Det hände nog inget speciellt med September, tror jag..

Oktober

Jag älskade stora ringar (gör fortfarande!) och hade rätt enkla outfits. Jag hade halloween med bäst brudarna också! Det började bli kallt, så dem stora halsdukarna åkte fram. Jag fick det klart för mig att jag shoppade överdrivet mycket, till o med när jag inte hade tillräckligt med pengar (lät paketen ligga på posten tills jag hade pengar.. Herregud?)

November

I November hände det inte mycket. Umgick mycket med bruttorna och hade det roligt! Shoppade en del, som vanligt. Va med älsklingen. Nej, allt var som vanligt i November.

December

Höjdpunkterna i December, va nog när jag gick Lucia i kyrkan & julafton och nyår! Att få så många röster så man står som ''segrare'' av att blir Dejes Lucia 2010, va faktiskt rätt stort. Det var minnsann en upplevelse! Sedan så köpte jag massor av julklappar. Och julen kom sen, sakta men säkert. Och nyår veckan där efter. Det var ett utav dem roligare nyåren, får jag lov att säga.

Ja, det var dem sakerna som jag minns mest av från året 2010! Det var ett välldigt bra år. Och jag vet att 2011 blir ett minst sagt bra år. Hoppas ni hade ett bra 2010 iallafall. Hörs strax, efter dusch.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: