Boattripp, Alanya Turkey

På söndagen som vi var i Turkiet, så åkte vi ut med ett skepp på Medelhavet och kollade på piraternas grottor, badade bland sköldpaddor & fiskar. Klar blått vatten & stekande sol och allmänt härlig. Här kommer några bilder!


Ligger i hamnen, redo för en sväng på havet!

Sådan båt som vi åkte med

Detta berg gick genom heela Alanya!

En pirat grotta. Där de gömmde sina skatter & båtar. Det va faktiskt coolt att se.

Utsikt över Kleopatra beach. Där var vi och badade typ de tre första dagarna. 23c i vattnet. Ovärt att ''svalka'' sig!

Mamma, syrran & pappa.

Massa andra skepp.

Min nya bakgrundsbild på datorn. Denna tog jag & min bästa kamera.

Det kommer komma två bilder bomber till - mat & pool bilder! Såg att jag hade lite till att visa. Men nu är jag hungrig, ska se om det blir någon mat gjort. Hörs senare.

KOMMENTARER


Sv:

Kan tänka mig det :D

Jag mår bara bra. Själv ? :)



Kramar Rebecka

2010-09-18 // 20:40:31

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-18 // 22:25:35
PHOTOS BY NATALIA. http://nataliasoder.blogg.se/

åh så härliga bilder sötan! :D

2010-09-19 // 07:57:35

sv' okej :)

jo jag mår bara bra. du då?:)

2010-09-19 // 12:27:31

ska på bio :D själv?

- härliga bilder :D

2010-09-19 // 15:50:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: