Wiho!

Hej! Ja, jag kan lika gärna berätta det här också.. Jag är Dejes Lucia 2010. Blev så glad när mamma ringde och sa det. Hade slutat hoppas att det skulle bli jag. Hon hade inte ring, så jag trodde att det var någon annan av tjejerna som hade blivit. Men sen kom samtalet. Och då såg jag mig själv stå framme vid altaret i kyrkan på Lucia dagen, med ljus i min krona & stämmningsfylld sång. haha. Men detta ska bli jättekul.

Har varit iväg och köpt
- Navelpiering, en ny döskalle ring (som bara skreeeev mitt namn!) och en svart med guldiga nitar på.
- Växter till akvariumet och grus + filter till pumpen.

Visar när jag kommer hem!

Jag sitter på pappas jobb, Milko och inväntar min kära lilla syster som är på moppekurs. Vi hörs helt enkelt när jag kommer hem. Ingen idee att blogga härifrån. Inga bilder, eller nått!

Puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: