Vad fan ska jag göra?

godmorgon alla! Sitter här, med en smörgås i min hand. Guud va jag har sovit skönt inatt. Jag sitter också och lyssnar på ABSOLUTE Party 2000. Skivan är tio år gammal! Shit. Men jag känner igen all musik.. Vad ska jag göra idag? Har verkligen inget skolarbete jag kan göra, känns så fel? Men det är ändå skönt. Det är iallafall fotbollsträning ikväll, det får jag väll syssel sätta mig med! Kanske skriva upp en liten lista på vad jag typ ska shoppa i Sthlm. För jag glömmer jämt bort att jag ska köra nya skor, typ.. Och så köper jag annat skit istället. Så det skulle jag ju kunna göra. Ehm, vi får e vad det blir! Hörs.


Osminkat nylle & ofixat hår. Antar att det är nu jag ska gå & göra något åt saken...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: