heeeeelt otroligt!

Godkväll på er! Satt och kollade statistiken på min blogg nyss och såg att den 14/3 skrev jag ju det långa inlägget om min LCHF och tips osv.. Det var hela 52 st som läste de! Haha för mig är det sjukt. Undra vilka alla dessa är!! Men roligt att få se, hoppas det gjorde någon nytta.
 
Har nyss gjort klart min redovisning, har gått igenom den och gjort stödord. Usch imrogon är det dags att redovisa mitt projekt för klassen. Nervös som fasen.. Hoppas det går bra (håll tummarna)!
 
Annars idag så blev det en sväng ill gymmet. Förvånar mig själv varje dag på löpbanet. Man märker att konditionen börjar bli bättre, för jag orkar springa länge, i högt tempo. Skönt att nö springa av sig, så man är dödstrött när man kommer hem. Som sagt så blev det också armar och ett även axlarna hann få sig lite. Nu är jag sådär mör i kroppen. Träningsverken från gårdagens benpass smyger sig fram och jag vet en som kommer gå som en krokig tant imorgon. Men baaaaara positivt! Är så spänd på att väga mig nästa söndag. Åh vill veta. Hoppas det blir ett par kilo neråt igen. Även snart dags för ny mätning. Magen har det tagit på! Man börjar också se på låren och rumpan att den får muskler. Tack och bock för de, säger jag.
Så snyggt med muskeltoner på armarna och benen. De strävar jag lite efter, iallafall fina armar eftersom det både är bal och student om några månader och så vill jag inte ha massa gäddhäng! haha.
 
En till sak jag ska passa på att skriva medans jag kommer ihåg. Jag har märkt att min kroppshållning har blivit bättre. Är mycke mer rakare och inte så hängig. Märkte det på mina "spännis" bilder på telefonen (höhö). Så bra att ta kort faktiskt, för då ser man klar skillnad!!! Och jag mår såååååååå bra nu när jag dragit igång med LCHF och hårdträning.Jag är inte trött, mycket piggare faktiskt och gladare framför allt!! Fyfan va bra & stolt jag känner mig över mig själv att jag hänger i. Jag har inte tröttnat och längtar till studenten för att se mitt reslutat då.
 
Även dags att börja fixa nya jeans. De som var allra tightast på mig för två månader sen börjar nu bli lösa. Haha! Detta är nackdelen med att gå snabbt ner i vikt. Men köper gärna nya kläder men samtidigt känns det lönlöst eftersom jag lär gå ner mer i vikt ändå..
 
Ja här fick ni tankar och så av mig. Nu ska jag dyka ner i sägnen för jag är helt slut. Puss på er!
Smal tjej förra midsommaren! Ska tillbaka till den kroppen jag en gång hade fast ÄNNU SMALARE. Jag vill må bra med mig själv  och gör inte min kost/träning för någon annan än mig själv.
Punkt och slut..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: