love life




hej!! dagarna rullar på snabbt med jobb och allt där till.. jag trivs som fisken i vattnet och jag kom in fort i rutinerna. men igår fick jag ett riktigt roligt besked! jag har fått en lägenhet på sommaro, precis bakom sjukhuset. en liten mysig etta. den blir perfekt för mig. åh vad jag längtar efter att få gå och köpa soffa, tv, en ny byrå kanske osv.. och sedan få inreda! så jag är inne i ett lyckorus. vilken toppen present. fan va nöjd jag är. och jag är ledig i helgen och då är det midsommar. än sålänge finns det inga planer men det löser sig. kan vara skönt att ta de lugnt också, dock har jag ju tre flak cider och en liter vodka som ska drickas upp! haha, skämt och sido.. men vore roligt att hitta på något.

så allt är fint med mig som ni kanske förstår. hoppas det är bra med er också. ikväll ska jag somna tidigt tror jag!! är jättetrött och imöra ska jag jobba dagen så det vore gött att få fler än 5 timmars sömn. kram på er, hörs under veckan!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: