FUCK LAGOM - aldrig vila -

ååh. då har man hamnat i tränings-träsket. motiverad till tusen och jag längtar tills jag vaknar imorgon och kan åka iväg till gymmet. för då är dags igen. dock kommer jag köra endast styrketräning några dagar och avvakta med konditionen lite.
 
nu, åter till saken jag egentligen skulle skriva om. tränings-träsket!! min kära pojkvän är en riktig gymmare han. och han är en sån där grabb som använder kläder från märkena tapout och gasp. sedan har vi mig.. som har någon ful gammal tröja från ett par år tillbaka som jag tränar i. NEJ - dags att ändra på detta. satt och tittade på sidan MM Sports, som har en hel del snyggt jag skulle vilja äga! hittade detta snygga linnet (ovan) som Prime från Gladiatorerna har designat och även säljer sin kollektion där. ett sådan vill jag ha! även tshirtar i denna form. skit snygga och framför allt enkla.
 
kanske får ta och bli en beställning därifrån. kommer dela med mig så gott jag kan av min motivation och skriva ett längre inlägg om min träning. ha dock i bakhuvudet att jag utgår ifrån vad som funkar bäst för mig och att jag faktiskt inte är proffs på området.
 
puss & kram!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: