söndagsrutiner

hej hopp! hur mår ni? här är allt bra.. en slappar helg med kanon god mat har det varit denna helg. men så skönt med ordentlig avslappning. inget jobb eller stress dock var ju magen ett problem och de har stört mig eftersom jag gått runt och tänkt på de.. men men de börjar som sagt bli bättre! för idag kunde jag åka iväg och träna. de va otroligt skönt eftersom jag vara va iväg ett pass denna veckan sen blev jag dålig. men jag håller tummarna att jag får köra på med träningen som vanligt denna vecka. jag längtar efter de så jag tror jag döööör. vill kötta och ha fet träningsvärk ju!

annars sitter jag och pluggar lite. prov imorgon och sen lite saker som ska in! lika bra att få der gjort. sen tänkte jag lägga mig i solariet en sväng och få lite färg. bra dag med ett helt okej avslut!! godkväll



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: