Kul med uppskattning!

Hello. Vad har ni för er på dagarna? Det är så himla stört väder också! Ena stunden lyser solen och man är påväg ut i bikini.. Men man hinner inte långt förns man få ta på sig brallor igen & det har börjat regnat. Så det kan ju aldrig liksom vara sol heela dagen, så man kan få lite färg? Eller?

Fick några komentarer om collagen jag gjorde ang. summarens outfits! Kul att det fanns ni som gillade det. Alltid roligt att höra. Blev nöjd med dem jag också. Hoppas ni får inspiration?!

Ska ta mig en springtur med mamma sedan. Och förmodligen blir det film ikväll! Ha en fortsatt bra dag. ♥

I know that you like red eyes!

KOMMENTARER


Eliiiiiiiiiiin

hur får jag in bild i profilbild på bloggen? haha jag kan verkligen inte detta! :D

2011-06-22 // 17:52:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: