Examen 2011 + helgen

Tänkte visa hur jag såg ut på fredagens examen. Det vi firade var ju att min syster gick ur 9anoch jag ettan. Men det va inte lika speciellt! Under dagen så firade vi syrran med smörgåstårta och prinsesstårta. Kusinerna, morbror m fru & farmor och faster besökte oss... På kvällen kom älsklingen hit och vi åt lite mer smörgåstårta. Så sov han här!

Sen på lördagen så åkte älsklingen hem och på kvällen sen bestämmde vi oss för att åka till Elin o Johan på förfest. Sedan vidare till Parken. En mycket rolig kväll med mååånga skratt.

Söndagen sen, blev en allt för lugn dag, haha. Solen kom fram och man mådde gôr gött. Det va min helg det. Hoppas ni haft en minst lika rolig och skönt helg. Stor kram! :)

Såhär såg jag ut:

Långklänning - H&M
Flätat skärp - H&M / Gina T (minns ej..)
Armband - Gammalt
+ Skor - Sko Punkten (syns ej)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: