Time will tell

Hej på er. Egentligen är det fredag nu! Ny dag. Ska bla. testa sminket jag fick hem från Lyko.se idag. Beställde ju tandkrämen, en läppenna (som jag tydligen redan hade!) och en concealer.. Hoppas allt varit bra med er idag!

Va ju med Anna idag, eftersom hon sov över. Å jisses! Såg ni bilden på håret? Det va värre i verkligheten.. Haha krullig värre.. Eller lockig rättare sagt! Det gör jag inte om. Va lockor kvar efter jag hade blött håret till och med. Men men! Blev en löprunda idag också. Hade på mycke irritation inom mig så jag körde nästan slut på mig själv i löpspåret. Imorgon gör jag nog inte många knop..

Fredag. Vet inte vad som händer. Blir väll en tripp till stan under helgen tror jag. Vi får se när.

Time willl tell, är ett fint och klokt citat. Hm.. tatuering dags i april. Kanske två smällar i en? Återstår att se. Nu måste jag sova. Vi hörs imorgon. Bloggar säker med frukosten i högsta upp här. Puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: