SVAR Till johanna!

Johanna frågade: Är dom stretchiga? För de finns ingen dragkedja va?
Vet du hur dom är i storlek? Bara massa frågor man jag tänkte beställa dom över nätet ;)

SVAR: (Du hade inte angett någon blogg, så jag svarar i ett inlägg!) Det ser ut att vara skinn (vilket det stod på hemsidan att det va) så det kanske är aningen stretchiga.. Nej det ser inte ut att vara några dragkedja häller på dem. Ingen aning om storleken.. Vill själv ha ett par och tänkte kolla in dem till fredagen. Kan uppdatera mer då, ifall du orkar hålla shopping fingrarna i styr någon dag till? :D


Fråga ang. dessa shorts jag bloggat om
! Oftast så lägger jag upp bilder på saker jag tycker är fint/snyggt.. Har oftast ingen koll hur plagget är IRL så att säga.. Men jag tycker det är roligt att hjälpa till och kollar gärna upp plagg åt er. :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: