då va man 17 år !

Ja.. Hej på er! Slänger snabbt upp et inlägg. Idag är det min dag. Igår hade jag liiite ågren och kände att jag inte hade behövt fylla år.. hade liksom kvittat! Men idag känns det bättre och jag har haft det roligt. Fått lampa till rummet, pengar, bok, presentkort på ett hål i örat, skinnjackan (som jag fick i ''förskott''). Kala idag med farmor o familjen, kalas imorgon med kusinerna på mammas sida. Och ett litet kalas på fredag & måndag. På lördag ska jag, Elin & Johan firas hemma hos min pojkväns familj. Där blir det även påskmat.

Som sagt, roliga dagar framför mig. Och en tripp till Ikea blir det nog nästa helg. Eftersom att denna helgen blir tight! Fick reda på att jag får sommarjobb i sommar också. Hääärligt!

Vi hörs någon dag framöver när det är lugt. Jobbar imorgon, sista dagen. Så nu går jag snart på lov. Puss!

bild saknas


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: