Your greetings!

PHOTOS BY NATALIA. om Turkey baby!:
Gud så härligt att åka utomlands :)


Maria
om Turkey baby!:
Ha det superduper bra i Turkiet! =)


Malan
om Turkey baby!:
Hoppas du får en jätte härlig resa och att du kan njuta av den till fullo!
Ta hand om dig och ha det bäst!
Kramar Malan


FRIDA HJÄRTA KEVIN
om Turkey baby!:
Åh, sola lite åt mig också :D


Netty♥
 om Turkey baby!:
hoppas att du får de roligt och du får gärna sola lite för mig med :D


Jessicka<3
om Turkey baby!:
Du får hare så jätte bra i turkiet!
Simma lugnt, kram din läsare Jessicka! :D


elin:)
om Turkey baby!:
hejhej hoppas du kommer ha det bra i turkitet
vart i turkitet ska du vara ?
hoppas det kommer en massa bilder som man kan titta på:)<3 hoppas vädret kommer bli bra :)

kram / elin<3


Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst
om Turkey baby!:
Ha så jättekul i Turkiet och bli superbrun och bada och sola mycket, ät massa gott också!

(Och fota vääldigt mycket, vill se bilder när du kommer hem igen!)

Om du är där en vecka, så hoppas jag att du får en toppenbra solsemester-med-bad-och.massa-gott-vecka! :D:D


Rebecka
om Turkey baby!:
Åh, så härligt! Du kan väl sola lite åt mig också ? ;) Ha en toppen vecka i Turkiet vännen! :D

Kramar Rebecka

Detta var alla söta hälsningar jag fick. (hoppas jag inte missade någon!) Tack än en gång. Nu ska jag skriva tillbaka till er i era bloggar. Så ni kan kolla på de andra hälsningarna som ramlade in.


KOMMENTARER


sv; Det va så lite! :D

Inte mycket bara tagit det lugnt nu när det inte är några läxor haha, dudå? :)

2010-09-16 // 18:25:38

Sv; Jag är sjuk så jag har inte mycket för mig! Du då? :)

2010-09-16 // 18:58:47

SV; Vad bra! :D

Jag ska titta på idol sen, du då? :)

2010-09-16 // 19:19:47

hej allt bra :D?

2010-09-16 // 20:25:06

Sv:

Varsågod :) Har du haft det bra ?



Igår tog jag det bara lungt.. Själv ? :)



Kramar Rebecka

2010-09-17 // 05:54:42

sv' just nu sitter jag i skolan och har fritt arbete, men har inget att jobba med. själv?:)

2010-09-17 // 10:34:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: