Girl, you are stong

Tror jag tar och gör nått att äta. Åt på dagiset, vid 12. Började klockan 6 imorse. Nej, jag skojar inte!! Men jag slutade 13, gött. Samma visa imorgon. Fan, jag som är så mörkrädd. Blää..

Te & ostmacka får det blir. Innan jag drar igång med städningen. Usch, vill bara lägga mig och sova. Jag gör nog det en sväng. hihi. Puss


Ps. Kolla in denna bloggen: http://moahenriksson.blogg.se/2010 Det är en mamma som skriver om din cancersjuka dotter. Igår tog hon farväl & somnade in hon. Alla tankar till familjen. Aldrig sett bloggen förr, men gud va jag grät. (Allt står på hennes blogg. Moa hette flickan!)

Ps2. Jag ska nog testa det nya schampoo & balsamet sen. Hoppas verkligen att det är bra..

Det va det jag ville säga!

KOMMENTARER


sv' svarar på kommentarer och väntar på gäster. du då?:)

2010-10-28 // 14:47:40
Camilla F - Design&Foto http://camillafamme.se/blog

Svar: Mjo men ett måste tyvärr :P Okej okej, aha inte mysigt med snö då? ;)



Ta det lugnt och göra en sista check inför tentan imorgon, sjdå? :)

2010-10-28 // 15:28:06

Sv:

Hahaha, men det är gott ;D... Åh, vad roligt! Älskar barn.. Jadu ingen aning (?) Själv ?



Kramar Rebecka

2010-10-28 // 15:40:05

sv; Tack, jo min dag har varit bra varit i lidingö och spelat teater, dudå? :) kram

2010-10-28 // 16:59:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: