Lets put some glitter in to it!




Hej! Jag tänkte slänga in ett litet tips. När jag sminkar mig, så brukar jag alltid sminka mig lika. Oftast varje gång, det är en sminkning jag har fastnat för. Mörka sotade ögon, skugga under kindbenen för att markera dem och ljusa naturliga läppar.

Men på fest till exempel så är det kul att hotta om denna make-up'en lite. Så idag (vi ska bara ha lite kalas.. Men ändå!) tog jag den glittriga paletten (på bild 3) i ögonvrån. Som bilden visar. Det är jätteenkelt och det gör make-up'en lite roligare.
Sen brukar jag ha en Dip liner från H&M längst med dem övra ögonfransarna och sen kajas + den svarta paletten (bild 3). Så gör jag en mycket enkel och rolig sotning.

Hoppas ni fattar, jag är så krånglig.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: