What happens?

Tjenare pojkar & flickor! Svarar på era komentarer strax. Men för några inlägg..

Va ju med bästavän Evve idag! Så roligt att träffas igen, har ju inte setts sedan skolavslutningen i mitten av Juni! Herregud. Nu har vi iallafall bokat biljetter till Göteborgsresan! Den 28e augusti bär det av. För att inta Liseberg & Göteborg gator med storm. Haha! Vi åker hem samma dag. Och då skulle det vara perfekt att bli uppmött av min pojkvän och springa in i hans armar. Vakna upp i dom också!

Imorgon händer dettaaa... Vaknar och fixar mig osv.. Packar iordning lite sov grejer till en övernattning med min älskling, hos honom. Drar till honom vid fyra. Då han slutar jobbet. (Va manligt & vuxet det lät! Haha.) 

På lördag är det partajjj som gäller. Grillfest hos Elin & Johan först. Sedan drar vi till Kolsnäs. Ses i dimman?

Söndag, ta det lugnt vakna upp i min älsklingsfamn igen! Såååå underbart. Jag ääälskar honom.



Bild från H&Ms provrom. En till outfit's bild. Haha

KOMMENTARER


Det är bara bra med mig, lite trött bara :P Det har spöregnat här idag, så jag har varit inomhus med min son HELA dagen. Trist som fan :/

Hur är det själv då?

2010-07-29 // 22:53:48

svar: Du får sola lite åt mig också, jag är så himla blek, haha xD Jodå, det har varit bra, inte gjort något särskilt mycket, men det kan ju vara skönt att bara ta det lugnt ibland också:)Hur har din dag varit da?:)

2010-07-29 // 23:01:17

Sv: Jo det är bara bra, hur är det själv? :)

2010-07-29 // 23:08:51

sv: jorå de är rätt bra faktist sj?=)



2010-07-29 // 23:10:59

Sv: Jajjemen imorgon blir det Yran i östersund, sjdå? :)

2010-07-29 // 23:32:00

svar: haha, det har du rätt i;)jo, det var kul att gå på stan, det var så himla länge sen jag gjorde det innan

2010-07-29 // 23:33:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: