Tiger Woods!

Tänkte bara säga godmorgon. Ska igentligen kvara om 20 min! För det frukar jag göra. Men jag somnade nog inte förens runt ett inatt! Så jobbigt. Och så vaknade jag vid halv 11. Kommer bli sängen tidigt ikväll.
SOm sagt. Idag åker jag till min pojkvän, vi får se om inte regnet har slutat falla. Då tar jag nog mopeden! Iaaallafall. Kommer blogga under dagen. Men innan jag sätter igång med bloggen. Så tar jag mig en golfrunda! Nämlingen Tiger Woods PGA TOUR - 08. Det är roligt det! Haha, nerd på mig? Hörs sen.





Godmorgon!

KOMMENTARER


det är superbra med mig, dig då?

Kram!

2010-07-30 // 11:44:05

hm nej inte än :) men snart ska jag väl börja fixa mig till fest och sen nu på söndag fyller jag 20 ;) sjääälv? :D

2010-07-30 // 11:49:34

SV: Härligt! :D Ja, jag älskar den också!

2010-07-30 // 12:15:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: