Question!

Postad av Tannie

Hej kan inte du visa bilder på dig när du va yngre. om du harförändrats något?



SVAR: Jovisst. Älskar att sitta och titta på bilder på andra också för år sedan. Det är roligt. Ska leta upp några. Wait..



Jag, 2006 Hade nog precis badat.. Därav den grymt erotiska luggen!


Jag & min bästa katt någonsing Doris. (RIP..) Detta också 2006


Jag på en handbollscup året är nog 2007


Detta är också 2007 examen. Jag gick ut 6an. Hur fan ser man ut så..?!


Detta 2008. Då jag färgade min ljusblond och klippte bort allt det slitna!


Sorry ex. fröken för att du hamnade med.. Detta också 2007 och jag trodde nog att jag på 80-talet?


Jag hade gult hår år 2009. Visseliger börjar jag känna igen mig där.. Var ju trotsallt bara ett år sedan.


Liseberg 2009 med Evve. Då var det skutsegling.. Still yello hair!

 
2010-03-31 i mars.. Hm! Börjar likna mig ordentligt nu.. Nu ser ni att jag inte är naturligt blond!


2010-06-26 såhär är jag nu.. Typ!

Ja.. Då vet ni. Ha det bra. ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: