www.roligasms.com

Skicka roliga sms till dina vänner!
Välkommen till Roliga SMS.
Vi kör med några roliga sms också! Ha det så fint.

''Vet du varför kvinnor föredrar jägare som älskare? Jo dom kryper längre ini busken! Skjuter gärna 2 gånger och smakar gärna på bytet!''

''Mannen och hustrun grälade högljutt:
- När du dör ska det stå på din gravsten: Här ligger min hustru, ISKALL som alltid!
Hustrun svarade ursinnigt:
- Och på din ska det stå: Här ligger min man, STYV för första gången!''

''Tre män diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så jag ser hennes vackra ansikte, sa engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, sa fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken.
- Men vad ser du då?
- Ja, det varierar, sist var det hockey.''

HAHA..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: