Typ ''info-inlägg''

Hej allaihopa! Sitter och äter passionsfrukt. Och dricker fanta! Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Men jag känner mig lycklig & jätteglad. Det är ju såklart jätte bra. Men vet inte vad som har ''hänt'' om jag säger så.

Saknar min bebis. Vill att hon ska hem.

Imorgon ska jag på kalas kl 11 hos min kusin & efter det blir det shopping på högsta nivå! Vilken bra dag. Och älsklingen ska köra folkrace. Lycka till till honom!

Ska forsätta med komentarerna och att dricka dricka. Vi hörs imorgon. Orkar inte blogga mer idag. Puss på er.


KOMMENTARER


sv: ingenting alls vad jag vet:) dudå?

2010-02-26 // 22:37:57

sv; älskar hon i mia och klara =D

2010-02-26 // 22:51:50

jaha... eller så är det jag som är lite trög och inte fattar vad du skriver ;D hihi. antagligen det.

men men, okej! låter ju skit bra, hoppas du får en trevlig dag på stan! :D

2010-02-26 // 23:05:13

Okeey :D

Jag tycker att mörkblå är super

snygga! har tyvärr inte kroppen för dem

bara :/

2010-02-27 // 01:25:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: