Ang komentarer..

Jag har ju fått en liten summa komentarer dagligen. Ca 30 % av alla komentarer är spamm / ''lägga till varandra på bloglovin'' / ''rösta på mig i veckans blogg'' Ja.. Ni fattar! Sådana godkänner jag dock inte.. Vi får väll skriva vad ni vill.. Men det är ju jag som godkänner! Mohaha. Och som jag har sagt så svarar jag på komentarer, såklart. Men inte sådana... Typ ''hur mår du idag?'' ''Jag gillar din blogg'' sådana komentarer är underbara att få. Dom svarar jag ju gärna på! Riktigt roligt att prata med andra människor och olika saker ifrån alla delar av Sverige.

Så.. Ca 70 % av dom andra komentarerna är underbara. Jag tycker det är så roligt att ni lägger ner tid och kometerar min blogg. Då kan jag ju kolla på era bloggar och prata med er. Hoppas ni inte tycker sämre om mig nu.. Men det är såhär iallafall, vet att flera gör såhär!



I
Bloggläsare.

KOMMENTARER


Väldigt bra formulerat och välskrivet! :) Jag håller med, det känns så himla meningslöst när folk bara är ute efter fler besökare, fler bloglovin' osv.

2010-02-26 // 15:53:19

Vad har du för dig denna fredagkväll? :)

2010-02-26 // 20:46:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: