2010-12-21


Åh! Nu börjar jag känna julstressen komma krypandes. Jag har bara köpt en julklapp! Och jag ska köpa hundra, känns det som. Men det blir ett par stycken ändå! Herregud. Imorgon går jag på jullov och direkt efterskolan så drar jag och börjar handla.
Så idag tänkte göra någon form av lista, så jag har ett hum om vad jag kan/ska köpa. Blir nog lite lättare då.

Annars dag så ska vi ta upp granen och klä den. Rätt så soft. Kanske till o med börja göra lite julgodis?

Julen för mig är en högtid som är mysig som man ska vara tillsammans på. Men det va väll roligare när man va barn? Haha. Nej ska försöka göra nått vettigt! Dvs, gå ner för trappan, hämta mer julmust & gå upp hit tillbaka!

Hejs!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: