Raise Your Glass!


Tänkte berätta lite om min intressanta dag!
Vaknade upp med pojkvännen brevid mig. Väckarklockan väckte oss och vi i familjen skulle iväg och träna! Det blev lite handboll, badminton och tennis bla. Vi hade sporthallen för oss själva. Skönt att röra på sig igen. Sen hem och äta sen lite mer mys och vi hämtade ut mitt paket. (Visar det när det är klart!) Sen så åkte älsklingen hem. Och jag sätta mig på mitt rum i flera timmar. Va helt insatt i mobilen, jag har laddat ner en Spotify app och massa spel. Men dum som jag va, så kom jag på att jag inte är medlem på Spotify, så det blev jag nyss! Haha. Vilken mongo jag är.. Ja, sen dess har jag suttit här.

Imorgon kommer lilla bäver hit! Aka: Evve/Evelina Persson! Hon ska hjälpa mig med en grejsimojs. Nej jag är så slut i huvudet, så jag ska väll snart göra höjdhopp ner i sägen. TR EN LÅNG SOVMORGON. PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: