Shopping in Gothemburg


Kolla in?! Nu har jag tagigt tummen ur röven och köpt mig dessa. Har bloggat om den endel.. Nu är dem mina. Nu ska jag bara börja kunna gå i dem också..... Jag tror de kostade 299 kr på H&M

Två nya bikinitrosor som får åka med till Turkiet på nästa tisdag. Leo-trosorna är från H&M för 30 kr. Och de vita är från Gina Tricot för 10 kr..

Cover all mix från Maxe Up store. Med pensel. Gick på lite, men det är det värt. Runt 350 tillsammans.

Två nagellack - Ett kvar & ett brunt. 39:50 kr /st. Två ansiktsmasker 19:50 kr /st. Läppsyl med glans i.. Vet ej pris. Allt detta är iallafall köpt på H&M

Halsband och armband från H&M för 149kr resp. 49 kr tror jag. Härliga accessoarer.

Sjal från H&M för 79 kr. Och halsduk från Gina Tricot för 99kr! Älskar dem båda. Den svarta är stickad och blir perfa i vinter.

Drar till duschen nu. Skola imorgon. Jag börjar sen men kommer hem runt halv sex. Bloggar imorgon bitti & ikväll. Men detta blir sista inlägget för ikväll. Pussi

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: