Read this!

Läs detta medans jag svarar på era komentarer. Puss?

Du heter: Malin Gustafsson

Smeknamn: Mallan, gamman, älskling.. Har väll igentligen massa, men kommer inte på ett enda..! 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen direkt.

Beroende av: Min pojkvän, min familj, vännerna. Vill ha människor runt mig!


Vad tror folk om dig? Vet inte! Kanske att jag är blyg?

Stämmer det? Nej, igentligen inte. Är lite vrickad om jag får vara med de jag känner.. Haha!

Vad får du oftast komplimanger för?
Har fått för mina ögon, att jag har fint hår.

Hur imponerar man på dig? Hm. Man är sig själv, är ärlig. Får gärna ha humor.

Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar ofta åt katterna.. Muppar! När det händer roliga saker..?


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
  ''Lyssnar på musik på rummet'' Från Emil!

Var bor du? Deje, sikken håle!

Trivs du där?  Njaa. Men det duger till jag får eget. Sålänge det är lugnt här så är det lugnt för mig!

Hur svarar du i mobilen?
Hem tel: Hej det är Malin! Mobilen: Ah hallå?

Vem ringde du senast? Jag ringer aldrig, alla ringer mig. Haha! Faktiskt sant. Men jag ringde nog massa sist (på hemma tel.)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det kommer jag inte ihåg allt. Vi pratade om skola och så!

Antal timmar sömn inatt: Ganska många, brukar inte räkna!

Sov du ensam: Ja.. Ifall jag inte hade kattbesök?


Brukar du komma i tid:
Jag är inte den sådan person som är jättetidigt, men jag kommer nästan aldrig försent. Då finns det minnsann ett gott skäl..

Hur känner du dig nu: Lugn, trött / grymt ful!

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, det är så olika!

Vad tycker du om fötter: Mina är jämt kalla & hårda vid hälen. Grååse.

Vad saknar du:
Min pojkvän. Skolan, haha herregud!

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag säkert.


Favorit dryck på morgonen: Vintern: Te! Sommaren: Juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt halv 11. Oftast 


Är du blyg?
Njajej.. Vet inte? Ibland..


Sysslar du med någon idrott: Jag har spelat handboll & fotboll. Slutat på båda! Nu ska jag träna i höst. Gym träning mera.. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo, det tror jag nog.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet ni nog.. *blink blink* HAHA!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, nu its my time to shine, känns det som. Har inget att glänsa med dock. Jag är helt enkelt kär & lycklig!

Är du bortskämd: Nja.. Det tycker jag inte. Köper ju allt själv. Kan väll vara någon godisbit då & då kanske? 

Vad gör du i morgon: Går i skolan. Åker massa buss.. Typ så?


Vad är det värsta du vet?
Folk som ljuger, när jag vet sanningen. Så falkst! Usch.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja verkligen!

Vad är det finaste du fått? Pojkvännen, min fina familj, alla vännerna.

En speciell dag du minns:
Haha Jadå! 01-01-09 . Hihi


Du samlar på: Kläder? Nej, jag vet inte.. Inget?


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Älsklingen eller mamma.

När grät du senast: Igår. Hela kvällen! Usch..


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta med mig familjen & Emil på resa. SHOPPA!

Vill du gifta dig:
Jajamän!

Vill du ha barn:
Såklart

Är du musikalisk? Nej för fan!


Vad dricker du helst när du är törstig:
Mjölk eller apelsinsaft


Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jadå, det har vi nog alla.

Biter du på naglarna: Inte längre, insett att man kan klippa de med en nagelklippare. Logiskt & smart.


KOMMENTARER


sv: aha, förberedabusskort, låter spännande ;) joo idag har jag bara pluggat en massa :/ har varit ganska drygt :( men jag hann klart med de mesta så nu slipper jag göra det i ett par dagar :D vad har du själv gjort idag? =)

kram

2010-08-23 // 20:05:13

sv; Haha absolut! :) va bra att det bra, det är bra här med xD

Jag har varit i skolan & träffat en kompis efter, dudå? :) kram

2010-08-23 // 20:06:31

sv: bara varit hemma och tagit det lugnt! =D dudå?

2010-08-23 // 20:12:13

Sv:

Ja, visst har hon!



Härligt att höra :)



Kramar Rebecka

2010-08-23 // 20:22:35

sv: gått i skolan & suttit hemma o tråkat. dd?:D

2010-08-23 // 20:26:22

SV: vad härligt!

Jodå, det är prima ballerina med mig :) sitter och kikar på fångarna på fortet och smaskar i min godis, kan ju inte bli fel då ;)



Vad gör du då? ^^

2010-08-23 // 20:29:13

okej :P Aa det är dem :) Jag har vart i skolan och nu tittar jag på fångarna på fortet :P

2010-08-23 // 20:51:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: