In my packet


Bikinotrosor går alltid åt! Dessa var på rean för 10 kr. Hur sjukt? Mina ny iaf, coola färger. Me like..

Söt väst! Den är inte jätte rosa.. Mera ljustrosa / beige! Men jag älskar den. Vet dock inte ha något under. Någon trekvarts-tröja kanske?

Underbart snygg långklänning.. Med zebra mönster! Nu till problemet: På H&Ms sida ser den inte alls ut att vara genomskinlig. Det är den.. Jätte genomskinlig. Får typ ha någonting under. Va synd! Dock stannar den nog kvar..

Den snyggaste väskan jag har! Dragkedjor överallt. Jag är en väsk & sko-människa. Har dock inte så jätte många väskor, eller skor. Men älskar att prova & titta på. Ska bara köpa dem nu. Haha

Detta var allt som var i denna veckans H&M packet. Nu är det ett, som kommer i v. 36 kvar. Då åker jag till Turkan. Längtar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: