Mina födelsedagspresenter.

Jag hade bara önskat mig en madrass till sängen och pengar.
Men fick detta:

- Pengar (Har redan sätt in dom på banken)
- Madrass till sängen (Kommer imorgon)
- Sminkväska (kommer ni ihåg att jag har bloggat om den?), body lotion, armband, ögonskuggepalett & läppbalsam.


- Fontation & handkräm.


- Body lotion, småparfymer.


- Silverhalsband


- Syoss shampoo & balsam, badsalt, örhängen.


Övriga saker jag fick va typ godis & annats ärtbart. Det är lite så lätt att ta kort på. Haha

Tack så jätte mycket! Mamma, pappa, Jennie, älsklingen, Elin & Johan, Tina, Sabina, Malin, Nathalie, Josse & Evve, Farmor, Farfar, Helen & Moa, Åsa & Anton, Paula, Ingmar.
Tror det va alla!

För endel pengar har jag köpt kläder från internet för. Orkar inte visa dom. Ni lär säkert se någon skymmt av dom. Ha det sååå bra allihopa! ♥

KOMMENTARER


sv: Hade väl mest tänkt att titta i så fall men det hade inte varit omöjligt att det hade kunnat blivit en till tatuering också :)

2010-04-25 // 16:47:15
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv] http://ellinorsjoberg.blogg.se/

oj när fyllde du år! grattis grattis i alla fall :D



sv; joo visst är det. är ganska sugen på att köra själv! (efter studeneten) då jag är äldre och redo! haha :D jo tack det är bara bra med mig. hur är det självdå? :D

2010-04-25 // 17:14:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: